Inez Öhrman

Satsande hoppryttare

Dyra huvudbonader

Publicerad 2012-09-11 11:17:00 i Utrustning,

Höll på att tappa hakan när jag såg priserna på KL-mössorna iår. Förra året var det runt 200-450 kanske, och okej, det kan jag kanske betala om det nu är en kall vinter. Men seriöst, iår kostar dom billigaste 400 och dom dyraste upp mot 700!
 
Visst, man brukar få kvalité osv efter pris, men där gick min gräns. Så mycket betalar jag inte när jag lika gärna kan gå in på stadium och köpa lika skön mössa där för 100kr.
 
Sjukt snygga men mycket över min prisklass
Det är priserna från Charlies hemsida
 
Skulle du kunna köpa en mössa i den prisklassen för märket? Eller tycker ni också att det är för dyrt?
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-09-11 17:04:39

Det beror på. Letade jag bara efter en mössa för att jag behövde en skulle jag defnitivt inte köpa en så dyr, men om jag skulle bli helt besatt i en speciell mössa så kanske jag skulle köpa den... Eller tvinga mamma att betala. Hehe

Postat av: mli

Publicerad 2012-09-11 20:50:23

Never, kan ju få massa annat för de istället för att slösa på lite tyg att ha på huvudet som de står kingsland på :))) hihihi

Svar: *tummen upp*
inezohrmann.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela