Inez Öhrman

Satsande hoppryttare

Fjortonde September Tvåtusentolv

Publicerad 2012-09-14 21:28:47 i Hästar,

Red somsagt på sötmalmsbettet idag. Hon funkade jättebra på det! När jag red fram red jag mycket i skritt och fokuserade på att ha en stadig hand och driva med benen, jag leder och trixar gärna med händerna på framridningen men gjorde det knappt något idag, nöjd!
 
Iaf, på framridningen fokuserade jag mycket på det samt hjälper framåt och tillbaka. På slutet ställde jag upp tre sockerbitar som jag hoppade över som studs. Hon var så himla fin och sög tag i dom så hindrerna.
 
Idag var ett av dom bästa ridpassen någonsin! Hon var så mjuk, känslig, fin och pigg. Älskade ponny<3

Ni ser ju hur bra scabraket och luvan passade, grym passform för Hööks tycker jag allt, dödligt snyggt också. Mitt nya favoritschabrak. Föresten, inte okej att rida med lyserna på redan i September :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela