Inez Öhrman

Satsande hoppryttare

Förlåt!

Publicerad 2012-09-15 22:49:09 i Vardag,

Förlåt för min dåliga uppdatering idag, har haft fullt upp! Var i Vikbolandet och kolla på lag-DM och individuella DM idag. Visste vem dom flesta var så det var bara att heja på. Nämen superduktiga ryttare, alla har kämpat super! Kom hem vid halv sex, slängde i mig lite mat och åkte till stallet. Red typ en halvtimme barbacka och hon var fin :) Sen har jag bara chillat, ska sova snart för jag har jour imorrn och har tänkt att åka och prova ut stövlar också och dressyrträna.
 
Så det är lite planer för imorrn, ska plugga hela kvällen, så det blir nog mest lite mobiluppdatering. Så nu ska jag fixa i ordning mig och gå och sova. Är supertrött, så det ska bli skönt.
 
Taco godnatt!

Kommentarer

Postat av: Julide Yoldas

Publicerad 2012-09-16 17:14:39

söta jävel

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-09-16 18:26:19

Jätte fin blogg :)

Postat av: SAGA NILSSON

Publicerad 2012-09-17 12:45:35

Fin blogg, kika jätte gärna in på min blogg och ställ några frågor i min frågestund, svarar i videoblogg ♥

Postat av: Emelie Fredriksson - JUMPLEAGUE

Publicerad 2012-09-17 19:21:33

Hej, vill bara säga att detta var en jätte fin blogg, kram! :)

Postat av: Alva

Publicerad 2012-09-18 11:38:14

Hej! Sjukt fin blogg! :D
Skulle bli såhäääääär glad om du skulle kunna kolla in min blogg! Har frågestund också, fråga gärna en eller flera frågor, då blir jag jätteglad :)<3

Allt bra annars ? (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela