Inez Öhrman

Satsande hoppryttare

Godmorgon

Publicerad 2012-09-13 06:56:58 i Vardag,

..allihopa!
 
Sitter här och kollar runt lite och gör absolut ingenting! Ska snart gå och äta frulle och sen fixa mig. I brist på fantasi för bloggning så får ni väl en outfitbild eller nåt, haha. Kom med förslag om vad ni vill läsa om! Har bloggtorka nu, men ska försöka få Julide att fixa designen i helgen. Ni har stått ut med denna länge nog.
 
Annars då? Jo, jag har en sån jäkla abstinens för storhäst(säger man så?)! Blev inget med ponnyn, den var nästan lite liten för mig ;) Har letat efter häst så länge nu och jag vill bara ha en som jag kan ut och tävla och träna på. Har skrivit upp ett par hästar, så jag hoppas att jag kan övertala mamma och pappa att åka och provrida dom :)
 
Har även hittat lite snygga saker från kimstore som jag ska beställa, dom har sjukt snygga saker där för bra priser! Kommer bilder på det sen. Men jaa, ni får väl ha det så bra! Hörs!

My princess

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela