Inez Öhrman

Satsande hoppryttare

Regnet bara öser ner!

Publicerad 2012-09-11 17:34:32 i Hästar, Utrustning,

Hej kära bloggläsare!
 
Skulle rida Brunette på ett gummiklätt babypelham idag för att prova, men jag han lagom ut inna jag blev tvungen att gå in igen för att det ÖSregna! Så ingen ridning i dag :/ Imorrn är det hoppträning inomhus så det blir skönt.
 
Mamma ringde till Avantia idag om mina stövlar som har varit inne på lagning, eller nu har dom skickats tillbaka till tretorn och vi har fått ett tillgodokvitto. Så inga pösiga, fula, jobbiga etc etc. stövlar för mig mer! Så himla skönt. Vet dock inte vilka stövlar jag ska köpa, lutar mot ett par bruna pioneer. Men hittar jag inga jag gillar på Avantia så får jag köpa något annat där och åka till Sharpman och travshopen och kolla. Jag har ju mina chaps så det är ju ingen brådska än så länge :)
 
Tips på enkla/vanliga stövlar som är mjuka, sköna, stadiga och hållbara :) ?

Bruna pioneer, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela