Inez Öhrman

Satsande hoppryttare

Tävlingsplanering

Publicerad 2012-09-11 21:23:37 i Tävling,

Jag måste alltid ha en tävlingsplanering för typ hela hösten. Planerar varje klass och tävling. Tävlingarna väljer jag efter klasser, arragerandet(hindermaterial, bana, parkering osv.) och priser(haha). Så tänkte börja lägga upp schemat för hösten nu, så att jag i tid kan ändra och fixa med det :)
 
Såhär ser det ut just nu:
v.39 29/9 Skogslottens RF L:B L:A
 
v. 41 13/10 Kinda RF L:B L:A ELLER Stallmästerskap(hemma på gården)
 
v. 43 27-28/10 Mjölby RK L:B L:A L:A
 
v. 44 3/11 Linköpings FRK L:B L:A
 
v. 49 6-9/12 Grevagårdens RF L:A L:A MSV:B(?)
 
Något jag verkligen vill åka till är Christmas show i Greavgården. Jag hoppas verkligen att jag hinner kvala så jag kan starta någon MSV:B, helst innan grevagården så jag har hoppa en innan meetinget. Så kanske hoppar någon mellan v.44 och v.49 :)
 
Nu är det verkligen att pressa sig själv men man måste ju ha något mål att jobba mot.
Skogslottens tävlingsbana

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela