Inez Öhrman

Satsande hoppryttare

A hairy problem

Publicerad 2012-09-13 19:28:00 i Big Want,

ÅHHHH! Har ingen aning om vad jag ska göra med mitt hår! Vill göra en total förändring, men mamma skulle lacka ur. Vill färga det såhär och sen låta det växa ut så att jag har mörkbrun hårbotten(ombré) och till sist sätt i blondt löshår.
Bild: http://werun.se/keela/
 
Problemet är bara att hitta löshår i rätt blond nyans. Det är så svårt att se på internet :/
 
Annars skulle jag bara vilja klippa håret, färga det i denna nyans och sätta i löshår. För löshår vill jag verkligen ha, mitt hår är tunt och kort. Vill ha långt och tjockt hår. Dock kommer jag ju inte ha som alla småfjortisar, askort supertupperat hår och sen två smala strängar med löshår, hahah xD


Nellies och Kenzas hår är också ursnygga, så kanske någon av dom?
 
Kom med förslag vad jag skulle passa bäst i!


Hatar mitt hår! Kort, vanligt och tråkigt :(

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2012-09-13 23:21:58

du ska vara glad åt art du har kort och tunt hår (eller ja, tunt och tunt... det ser inte så himla tunt ut!) Själv har jag både långt och tjockt (och lockigt...) hår och det är ett helvete att sköta om. Man kan knappt ha flätor för att håret är så pass tjockt att det liksom inte smalnar av, och det är överallt. Jag ska klippa av mitt hår på mitten för nu går det över naveln. Hade gärna bytt till ditt!

Svar: Mitt ser rätt tjockt ut för att det är så lockigt och fluffigt haha, men jag skulle helst vilja ha längre hår :) Skulle gärna byta med dig :) Kram
inezohrmann.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela